Harmony Camp 2014

Letní sportovně zážitkový prázdninový týden pro děti 5 - 12 let

Pojťme se smát, sportovat, hrát si a poznat nové kamarády!

Termín: 16. - 23. 8. 2014

Ubytování:
  • v blízkosti obce Varvažov - cca 30km od Písku
  • ve zděné budově v 2-4 lůžkových pokojích
  • soc. zařízení společné - na chodbě
  • objekt je běžně využíván pro akce jako jsou dětské tábory, školy v přírodě, soustředění apod...

Stravování:

• 5x denně + pitný režim

Pro děti je zajištěn pedagogický, zdravotní a sportovní dozor - instruktoři odborně školení pro práci s dětmi

Jak jsme se měli?

INFO Z TÁBORA - SOBOTA - DEN 1

Po seznámení jsme se s dětmi vydali na vycházku po okolí. K večeři jsme měli kuřecí plátek a těstoviny. :-) Poté jsme holky rozdělili do týmů a přesunuli se do klubovny, kde jsme hráli různé hry a chvilinku cvičili. Večer jsme promítali: Já padouch 2, a nyní dětičky spokojeně spinkají. :-) Celé odpoledne proběhlo bez problémů a dětičkám se moc líbí a mi jsme spokojené. Zítra nás čeká "PRAVĚKÝ DEN".

Zdraví Vás Anička a Lenka

INFO Z TÁBORA - NEDĚLE - DEN 2 - PRAVĚK

Dopoledne jsme si chvilku zacvičili a poté jsme se vydali do divočiny ulovit si oběd :-). Stopovali jsme zvířata, házeli oštěpem a pazourkem a přitom nám pěkně vyhládlo. Po poledním klidu jsme hráli hru Potravní řetězec a spoustu dalších her s návštěvou - instruktorkou Jitkou. Před večeří jsme si ještě zacvičili. A večeře Dukátové buchtičky - někdo málem zbaštil i talíř :-). Poté skupinová práce na vlastních sestavičkách.... a nyní jsme již v pelíšku a čteme pohádku.
Anička, Lenka a Jitka :-), prvních pár fotek: zde

INFO Z TÁBORA - PONDĚLÍ - DEN 3 - EGYPT

Jako včera nás dopoledne čekala hodinka aerobiku a poté jsme se přesunuli na pyramidu, kde jsme dostali text psaný egyptským písmem a museli jsme rozluštit, co nám chtěli faraonové říci. Oběd potom všechna dítka vylupla a o poledním klidu jsme na pokojích vyráběli deníčky :-). Poté se knám na tréninku Zumby připojilo pár kouzelníků a kouzelnic z vedlejšího tábora - užili jsme si na hodině více zábavy. V Egyptě trestali zločince za krádež useknutím ruky - a v tom spočívala jedna z našich odpolední soutěží a her. Holky s rukama za zády jen pomocí úst "kradly" špagety z pískoviště a přenášely je do pet lahví. Viz foto zde. Moc jsme se u toho nasmáli. :-) Po večeři jsme opět chvilku pracovali na týmových sestavičkách a dopromítnuli jsme zbytek sobotní pohádky... A všichni už v pelíšku spokojeně spinkají a těší se na rozcvičku :-)
Pěkný večer Áňa a Lenka

INFO Z TÁBORA - ÚTERÝ - DEN 4 - KAREL IV.

Dnes se holkám moc nechtělo vstávat... :-) Program máme opravdu pestrý, takže se ani chvilku nenudíme. Holkyy pomalu baští víc a víc... K snídani místo jedné housky - dvě :-) Po dopoledním tréninku jsme putovali do Ostrovce a za odměnu si dali nanuka. O poledním klidu jsme si dodělávali deníčky. Odpoledne jsme molhi cvičit veknu, protože nám krásně vysvitlo slunko :-) A potom nás čekaly rytířské hry. Skákali jsme do dálky, trefovali se do kruhů, museli jsme zdolat různé překážky a nástrahy, udržet se na bosu, ... Před večeří jsme si ještě zahráli "SRDÍČKOVANOU" - hledali jsme a tvořili dvojice z těch, kteří se mají rádi nebo patří prostě k sobě, jako např. Romeo a Julie, Bob a Bobek. Po večeři jsme chvilku pracovali na vlastních sestavičkách a poté začali promítat: NA VLÁSKU. A dětičky napslaly vzkazy rodičům - viz foto
POKUD CHCETE HOLKÁM POSLAT POHLED ADRESA:
RS AVIA, VARVAŽOV 132, OSTROVEC 39833,
nebo můžete psát třeba mail na: annamotejzikova@seznam.cz
Anička a Lenka

INFO Z TÁBORA - STŘEDA - DEN 5 - INDIÁNI

Dopoledne jsme opět trénovali společnou sestavu - rodiče, máte se opravdu na co těšit :-) až si pro holky přijedete, tak Vám ukáží, co všechno se zde společně naučili. Po tréninku jsme si "značkovali své území" otiskem ruky do sádry. O poledním klidu si ještě holky ze zbylého těsta vyráběli různé věci - mističky, ovoce, hrnečky,... Odpoledne jsme cvičili zumbu a potom jsme se vydali do lesa, kudy jel vůz ze zlatem a něco málo zlata se tam vysypalo a indiáni si ho museli posbírat, aby ho mohli vyměnit za jiné věci. Potom si holky nasbíraly dříví, rozdělaly ohníček a musely přepálit provázek nad ohništěm - viz foto :-) Poté jsme ještě hráli pár her s kruhy a po večeři jsme se učili indiánskou řeč, než pro nás Lenka s Jitkou a Matějem připravili indiánskou stezku odvahy :-) Všechna děvčata to zvládla, jsou moc statečná. V 22.00 všichni pěkně zalehli do pelíšku a už odpočívají a těší se na zítřejší dobrodružství.
Dobrou noc Anička, Lenka, Jitka a Matěj :-)

INFO Z TÁBORA - ČTVRTEK - DEN 6 - PIRÁTSKÁ VÝPRAVA

Dnes jsme museli oželet rozcvičku, protože nám ráno trochu pršelo. Dopolední trénink jsme si ale užili pořádně a po obědě jsme vyráběli zvířecí kolíčky - viz foto :-) Odpoledne nás čekala pirátská výprava. Tým TYGŘIC byl královská loď a tým ŽIRAF byl pirátská loď a stíhaly Tygřice do Varvažova. Ve Varvažově jsme se v malé hospůdce občerstvili a rychlým krokem jsme se vydali zpět na večeři. Po večeři se týmy vyměnily funkce. Tygřice stíhaly Žirafy :-) Večer jsme ještě nakoukli ke kolegům na diskotéku a zítra nás čeká již poslední den :-)
Dobrou noc, zdraví Vás Anička a Lenka

INFO Z TÁBORA - PÁTEK - POSLEDNÍ DEN - SOUČASNOST

Dnes budou mluvit za vše fotky :-) Holkám dnes tak zářily oči....
Dopoledne jsme trénovali zítřejší vystoupení pro rodiče. Po obědě se holky připravovali na soutěž MISS. Ještě jsme stihli krátký trénink a pak jsme se vrhli na soutěžní disciplíny - zpěv, vlastní básnička, obrázek z tábora, vlastní choreografie, modelka a předvedení nějakého kusu oblečení. Po večeři jsme měli chvilku pauzu, vyhlásili jsme soutěž MISS a poté jsme se vydali do lesa na dřevo a udělali si táborák a opekli buřtíky. Poté jsme vyhlásili celotáborovou soutěž týmů a jednotlivců. Nakonec od nás holky ještě dostaly malé překvapení, jen a jen pro ně :-)
Zítra na viděnou Anička a Lenka :-)